15 Eylül 2013 Pazar

우리 예쁜 막내 자라다- Güzel Maknaem Büyüdü^^



Merhaba yazımda bile fotoğrafını paylaşamadan duramadığım 소녀시대 Snsd nin maknaesi 서현(Seohyun) 친구~~ Ona çingu diyorum çünkü kendisiyle yaşıtız;) İlk olarak 2009 yılında "JjaRaJaJja 짜라자짜" şarkısıyla tanıdım. Klipte Snsd'den Yuri oynadığı için Seohyun'nun kim olduğunu keşfetmem zaman aldı :D
Şuan hiç benzetmesemde o zamanlar ikisini birbirine çok benzetiyordum. Aslında yabancı fanlar Seohyun-Yoona ve Yuri'yi üçüz olarak adlandırıyorlarmış :D Bu yüzden kızlar aşağıdaki videoda "Farklıyız" diyorlar ㅋㅋㅋ
Ne yalan söyleyeyim acemilik dönemlerimde Seohyunla Yuriyi karıştırıyordum:) Özellikle Hahaha song'un havaalanı versiyonunda hangisiydi diye çok düşünmüştüm :D 

Nasıl benzettim hala şaşkınım^^ Neyse konumuza geri dönelim JjaRaJaJja (짜라자짜) şarkısından bahsediyordum.

Seohyun çalışkanlığıyla bilinir. Kitap elinden hiç düşmez. Wgmde de Yonghwaya zorla kitap okutturup özetini yazdırmıştı ㅋㅋㅋ Seohyun unnilerine nazaran biraz daha içe kapanık biri(ydi). Fakat son yıllarda "kendini aştı" tabirini onun için kullansak uygun olur sanırım. Tiffany strong heart'ın final bölümünde birşey isterken artık aegyo(şirinlik) yapıyor, demişti. 

Kendini her geçen gün geliştiriyor.Özellikle dil konusunda. Youtube aramalarından bile anlayabiliriz :D

Özellikle japoncasına hayranım^^ Snsd'nin çok yoğun bir programı olmasına rağmen kendini geliştirmeye zaman bulabiliyor. 우리 막내 !!
Bu çalışkan kız evinin tek çocuğu ;) Çocukluğu çoook şeker^^ Genç kızlık dönemi zaten snsd zamanına dek geliyor. Snsd çıkış yaptığında 16 yaşındaydı ;)

Sol üstteki mavi arka planı olan fotoğraf sm seçmelerinden. İşte bu da videosu;)
Seohyun bu şarkıyı daha doğrusu marşı birkaç programda daha söyledi :)

Sketchbook'ta söylediği videonun başında "İlkokul öğrencisiymişim gibi söyleceğim"dedi. Daha sonra sunucu(Yoo Hee Yeol) seçmelerdeymişcesine soru sordu falan. 0.29 da söylemeye başlıyor.

Bu da strong heart versiyonu^^

Konudan konuya atlamak benim işim :D Evet çocukluk fotoğraflarından bahsediyordu. Şu fotoğraf benim favorim^^

Biraz daha küçüklüğüne gitsek mi? :D


Şimdi de çıkış yaptıkları zamana gidelim. 출발~~


2AM jinwoon'un hayran olduğu kahküllü uzun düz saçlı kız bu işte kıh kıh kıh :D Bu konuya daha sonra değinirim. Yoksa oradan kimbilir nerelere giderim :D
Aslında konu uzar gider ama ben zaten Seohyundan daha çok bahsederim. Konuyu Seohyun'un dizi dünyasına adımını atacağı dizinin tanıtımından bir fotoyla bitirelim^^




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder