15 Eylül 2013 Pazar

아녕~~Merhaba~~


Yeni bir eğitim dönemine( hemde deli gibi yoğun olacak bir döneme) başlarken blok açmak gibi bir çılgınlık yaptım:D
Bu fikir hep aklımdaydı. Hatta açma girişiminde bulunmuşluğum da var. Fakat çok kısa sürdü.
Hem yazmayı çok sevdiğimden hem de face hesabımı rahatça kullanamadığım için blok fikri sıcak geldi.
Face i rahat kullanamamamın nedeni bazı arkadaşlarımın eleştirileri. Aslında benimkisi her korecanın başına gelen bir durumㅋㅋFacete Kore ile ilgili birşey paylaşmama kararı almıştım, paylaşmadım da. Ta ki Music Bank in Istanbul videoları gelinceye dek...İnsan nasıl dayanır ki 5 yılın ardından büyük rüya gerçek oluyor;)
Fakat arkadaşın biri 'çekiklerden bıkmadın mı' tarzında birşeyler yazınca hayattan soğudum ㅠ
Burası benim mekanım :D O yüzden derslerden bunaldıkça buraya birkaç şey karalamayı düşünüyorum.
Acemi olduğum için hatalarım olursa mazur görün :D






잘 부탁드립니다~~

5 yorum:

  1. blogunu takip etmek istiyorum ama takip et butonu yok :(
    sadece google hesabından takip edilebiliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekledim ;) Çok teşekkür ederim takibiniz ve hatırlatmanız için :)

      Sil
    2. teşekkürler
      böyle takip etmesi daha kolay oldu
      yeni bir şey eklediğinizde kaçırmak istemem

      Sil
  2. bloguna bakındım ama tam bulamadım üniversite bölümü olarak mı korece okuyorsun yoksa başka şekilde mi öğrendin? gerçekten merak ettim de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok bölüm olarak korece okumadim. Uzun zamandır korece yayınları takip ediyordum. Kendi kendime öğrendim:)

      Sil