16 Eylül 2013 Pazartesi

Şekersiz Çay...Mümkün mü??

Açıkçası bende bu sorunun cevabını arıyorum.
Dün itibariyle şekersiz içme kararı almış bulunuyorum. Aşırı şeker atmasam da yinede şekerli çaydan pek vazgeçecek biri değildim. Hatta tatlıya düşkünlüğüm vardır. Fakat Prof.Dr.Canan Karatay'ı takip etmeye başladığımdan beri şekerin zararlarını daha iyi fark etmiş oldum. O yüzden şekeri ne kadar azaltırsam kardır, diye düşünüyorum.
Öncelikle çay koyu olmadığı sürece sorun olmuyor. Ev arkadaşlarımda çayı açık içtikleri için açık çaya alıştım. Görende aylardır şekersiz çay içiyorum sanır :D

İnşallah bende "Şekerli çay artık iğrenç geliyor, bööö" falan diyebilirim :D

NOT:  Bu konuyu yazalı 1 buçuk yıldan fazla oldu. Şuana kadar hiç şekerli çay içmedim ve gayet memnunum :) Ben bıraktıysam herkes bırakabilir :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder