14 Ağustos 2014 Perşembe

Ailee- Goodbye My Love Türkçe Çevirisi


Fated To Love You dizisi ve Ailee sevenlerin bir haftadır meraklı bekleyişleri dün itibariyle sona erdi vee Goodbye My Love(잠시 안녕처럼) şarkısı yayınlandı.
Dizinin duygu yüklü sahneleri Ailee'nin bir için su sesi ve duygusal sözleriyle Goodbye my love şarkısının Türkçe altyazılı videosu karşınızda.

Gözyaşlarım hatırlıyor olmalı yine senin yerini doldurduğunu.
....
Seni silmeye çalıştıkça daha çok özleyeceğim ~

Romanization

Nunmureun gieokhana bwa
Geudae jaril tto chaewowa
Jiwo bwado jiul suga eomneun
Nae jeonbuga doen geudae

You bol suga eobseodo deureul su eobseodo
Geuraedo nan gwaenchanha
Ibyeori seulpeodo tto gaseumi siryeodo
Geudaeman haengbokhadamyeon useul su itdamyeon nan

Jiulsurok deo geuriwojigetjyo
Oneulboda deo nunmul heulligetjyo
Unmyeongcheoreom naegen dasi eobseul
Dan hana only you
Nunmulmankeum geudae haengbokhagil
Good bye my love
Gaseumeun algo innabwa
Teojildeutan i geurium
Gamchwo bwado gamchul suga eomneun
Nae simjangi doen geudae

You gajil su eobseodo manjil su eobseodo
Geuraedo nan gwaenchanha
Haneobsi apado tto nunmuri heulleodo
Geudaeman haengbokhadamyeon useul su itdamyeon nan

Jiulsurok deo geuriwojigetjyo
Oneulboda deo nunmul heulligetjyo
Unmyeongcheoreom naegen dasieobseul
Dan hana only you
Nunmulmankeum geudae haengbokhagil

Han beonjjeumeun nareul saenggakhagetjyo
Gakkeumssigeun uril chueokhagetjyo
Geugeomyeon dwae tto eonjenga mannal
Geunareul geudaereul
Gidaryeoyo jamsi annyeongcheoreom
Good bye my love

Türkçe Çeviri

Gözyaşlarım hatırlıyor olmalı,
Yine senin boşluğunu doldurduğunu.
Ne kadar denersem deneyeyim silemiyorum...
...her şeyim olmuş seni.
Seni göremesem de seni duyamasam da
Yinede benim için sorun değil.
Ayrılık üzse de kalbim sızlasa da
Eğer sen mutluysan,
Eğer gülümseyebilirsen, işte o zaman ben…

Seni sildikçe daha çok özleyeceğim.
Gözyaşlarım bugünkünden daha da fazla dökülecek
Kader gibi, benim için senden başka kimse olmayacak.
Sadece sen, sadece sen.
Döktüğüm gözyaşı kadar mutlu olmanı dilerim.
Elveda aşkım.

Kalbim biliyor olmalı,
Patlamak üzere olan bu özlemi.
Gizlemeye çalışsam da gizleyemiyorum...
...çoktan kalbim olmuş seni.
Sana sahip olamasam da sana dokunamasam da
Yine de benim için sorun değil.
Sonsuza dek acıtsa da yine gözyaşı döksem de
Eğer sen mutluysan,
Eğer gülümseyebilirsen, işte o zaman ben…

Seni sildikçe daha çok özleyeceğim.
Gözyaşlarım bugünkünden daha da fazla dökülecek
Kader gibi, benim için senden başka kimse olmayacak.
Sadece sen, sadece sen.
Döktüğüm gözyaşı kadar mutlu olmanı dilerim.

Belki bir kez olsun beni düşürsün.
Arada bir bizi hatırlarsın, bu kadarı benim için yeterli.
Yeniden buluşacağımız o günü, seni…
…bekleyeceğim. Kısacık bir veda gibi,
Elveda aşkım.

Çeviri & Video Zamanlama: melinda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder