28 Ekim 2014 Salı

"Okula Gidiyorum" 15.Bölüm'den Enes ve Julian Kısımları

Enes ve Julian Okullu Oldu konusunda bahsetmiş ve 14.bölümdeki okul hazırlıklarını çevirmiştim :)
15.bölümün ingilizce altyazısı olmayınca iş başa düştü deyip Korecesinden çevirmek için kolları sıvadım :) Açıkçası çevirmeden önce çok endişeliydim. Son zamanlarda çevirdiğim videoları hep Korece'den çevirmiş olsam da programın 25 dakikalık bölümünü çevirmek zor. Özellikle benim gibi pimpirikli biri için :)


Çevirirken duyamadığım ya da öyle mi çevirsem böyle mi çevirsem dediğim birkaç yer oldu. Bu durumlarda ekrandaki Korece yazılardan yardım aldım. Abnormal Summit fan sayfasında yazdığım gibi:
Korecesinden çevirdiğim için eksik kısımlar veya yanlış çeviriler olabilir. Bunun için sizlerin, Enes abinin ve Julian'ın affına sığınıyorum :) 

Bu başlıkta 15.bölümün ilk 10 dakikası var devamı için tıklayınız
İyi seyirler :)




[TR Altyazılı]"Okula Gidiyorum" 15.Bölüm 1.kısım paylaşan: melinnda

13 yorum:

  1. devamını da bekliyorum
    teşekkürler çeviri için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :) Çevireceğim inşallah;)

      Sil
  2. ayyy bunu gördüğüme çok sevindim, çeviri için teşekkürler :)
    devamını da merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :) İnşallah çevirir çevirmez ekleyeceğim ;)

      Sil
  3. Bende yeni gordum bu sayfayi cok hosuma gitti ama neden 15 bolumden basliyo?��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Enes ve Julian programa 15.bölümde dahil oldular;)

      Sil
  4. Ah tskler devamini bekliyoruz o zamn ����

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. 15.bölümün ikinci kısmını inşallah en geç pazartesi ekleyeceğim. 16.bölümü ne zamana çevirip eklerim bölümü izlemediğim için kestiremiyorum.Zaman verip yanıltmak istemem.

      Sil
    2. Teşekkür ederim merakla bekliyorum o yüzden sabırsızım kolay gelsin ��

      Sil
    3. Kusura bakmayın pazartesi deyip sizi de yanıltmış oldum:( işlerimden dolayı başına oturamadım.

      Sil
  6. Seninde hayatın var önemli değil bu hafta içinde bitermi peki çeviri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çeviri bitti. Şimdi altyazı gömülüyor. Akşam eve geldiğimde inşallah ekleyeceğim :)

      Sil