29 Ekim 2014 Çarşamba

Girls' Generation-소녀 시대 Çevirilerim

Bu şarkıları yeni çevirmediğim için hepsi için ayrı başlık açmaktansa bir başlık altında toplamayı tercih ettim :)

Snsd'nin çıkış parçası olan Into The New World'un (다시 만난 세계 ) 

Kızların eski hallerini bilmeyenler için şok edici bir video :) Madison Square Garden'ı sallayan Snsd olduğuna inanmak zor :D
Bu şarkıyı çevirdiğimde videonun yüksek kaliteli halini bulmak için çok çabalamıştım. Görüldüğü gibi çabam hüsranla sonuçlamış :((
Ooh La-La 울랄라

Sıra geldi SuJumuzun Donghae'sinin yer aldığı Kissing You klibi :)

Her izlediğimizde, dinlediğimizde beni ve annemi ağlatan şarkı Dear Mom 
Klibin başında KJE's Chocolate programında annesini çocuk yaşta kaybeden Tiffany'nin sözleri insanın içini acıtıyor :(
Elbet hepimiz öleceğiz fakat Rabbim kimseye genç yaşta anne-baba acısı yaşatmasın
Not: Klibin başında Tiffan'nin Tanrıya teşekkür ediyorum dediği kısım var. Orayı çevirirken o zamanlar tanrı yazmaya içim elvermemişti. Fakat Allah yazmam hiç olmamış. Sonuçta onlar tanrıya(!) inanıyorlar Allah(c.c)' a değil. O zamanlar bende çocuktum tabi. Çocukluğuma verin :D

Dear Mom


İşte karşınızda 007 Choi Siwon :) SuJu'nun karizmatik üyesi Kore'nin erkekleri tipsiz diyenlerin bile No Other klibindeki haliyle eridiği Siwon Snsd'nin Hoot klibinde :)

Hoot



Snsd'nin Blackpearl ü Kara İncisi Yuri'nin sözlerini yazmış olduğu Mistake şarkısı... Snsd'nin duygusal şarkıları arasında sevdiklerim arasında yer alıyor. Özelikle videoda 01.44'deki Taeyeon'un kısmına bayılıyorum.
Yapayalnız bekliyor olmam,
Pişmanlıkları yapayalnız yaşıyor olmam
ve seni seviyor olmam
hepsi bir hata gibi görünüyor.
Mistake 내 잘못이죠 



Grubun şarkılarından çevirip eklediğim fakat youtube'un sildiği bir iki şarkı daha vardı. Onları inşallah fırsat bulunca dailymotion'a yükleyeceğim.

Şimdi gelelim solo ost vs gibi şarkılara
Taeyeon ile The One'ın düeti. Klipte Yoo Seung Ho ve Park Eun Bin oynuyor.

Taeyeon & The One - Like A Star (별처럼)


Benim dinlemekten bıkmadığım bir balad şarkı :) Sunny ve Taeyeon'un No Limit (Heading To The Ground) dizisi için söyledikleri It's Love şarkısı. Benim hazırladığım video Cindrella's Sister dizisinden sahneler içeriyor. Hem No Limit dizisini izlemediğim için hem de Cindrella's Sister dizisine  daha yakıştırdığım için böyle bir video hazırladım. Ben Cindrella's Sister'ı izlemedim spoiler olur derseniz sözlerini eklerim :)

Taeyeon & Sunny  It's Love ( 사랑인걸요No Limit (Heading To The Ground) OST



Son olarak Sooyoung ve Yuri'nin Working Mom dizisi için söyledikleri For Sure şarkısı var. Bu videoda diziden sahneler yok :) Sadece Yuri ve Sooyoung'un fotoğrafları var :)

Sooyoung & Yuri- For Sure(꼭) Working Mom OST



 Bonus TaeTiSeo'dan kısacık eğlenceli bir video :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder