14 Kasım 2014 Cuma

Enes Kaya ve Julian Melon Müzik Ödülleri Gecesinde Ödül Verdi

Enes Kaya ve Julian tabiri caizse Melon Music Award'ta parıldıyorlardı. Ya da ben fanları olduğum için öyle gördüm, bilemiyorum:)
Enes abiyi orada görünce sanki gerçek abim oradaymışcasına gururlandım^^
JulNes çifti Girls Day ve Akdong Musician'e ödüllerini verdiler. JulNes çifti olurda eğlence ve atışma olmaz mı :D Yine birbirlerine takıldılar :)
Yine altyazısız çevirdiğim bir video hatalarım ve eksikliklerimi mazur görün^^
Enes abinin 'ödül alan' olması dileğiyle;)

Not: Ah şu Julian'ın hızlı konuşması :D jom çulkka? (Takipçilerimin) Birazını vereyim mi? cümlesini çum çulkka? dans edeyim mi diye anlamışım :D Aslında çevirirken ne alaka olmuştum ama :D




2 yorum:

  1. Ellerine sağlık, gönüllü yapıyorsun ya gönlüne sağlık. Ben hayatta uğraşmazdım... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:) Biraz pimpirikli biri olduğum için bazen zor olsa da zevkli geliyor :)

      Sil