16 Aralık 2014 Salı

Şarkılarla Korece: Vücudumuz :)

Talk To Me Korean sitesini Korece'ye merakı olan çoğu kişi biliyordur. Ben müdavini olmasam da arada bakarım. Gerçekten çok faydalı bir site. Anlatımları İngilizce ama İngilizce'nizin çok iyi olmasına gerek yok.
Onların hazırlamış olduğu bir video gözüme çarptı. Body Parts diye. 
Gerçekten Korece'ye yeni başlayanlar için göz,ağız... vs gibi vücudumuzun bölümlerini çok kolay ezberleten bir video.
O videoyu izledikten sonra aklıma bir fikir geldi. Kpop şarkılarında geçen göz,ağız, baş kısımlarına birleştireyim dedim. Benim gibi Korece'yi dizi,film, şarkı...vs gibi yayınlardan öğrenmek isteyenler için eğlenceli olacağını düşündüm :)


Videoyu izlemeden bir not düşmek istiyorum.
머리 kelimesi normalda baş olarak biliniyor. Normalde 머리카락 saç demek.  Fakat 머리 kelimesi de saç olarak kullanılıyor. Hatta 머리 kelimesi zeka anlamında da kullanılıyor.



Bu da bahsettiğim Body Parts videosu

3 yorum:

  1. [HOT]Hello!Stranger 헬로!이방인-Teach Turkey+Paris to …: http://youtu.be/iAqwwMJ6Nnw


    Zahmet olmazsa bu video yu çevirebilir misin? ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok hoşuma gitti^^ Şu sıralar internete ulaşmakta sıkıntı yaşıyorum :( İnşallah fırsat bulur bulmaz çevireceğim ;)

      Sil