6 Şubat 2015 Cuma

Kill Me Heal Me mi Yoksa Hyde, Jekyll, Me 4-5 Şubat'ın Reyting Galibi ?


Konularının benzer oluşu,
Aynı gün ve saatlerde yayınlanmaları ( Çar-perş 22.00)
İkisi de kamu kanalında yayınlanması (SBS, MBC)
Güçlü oyuncu kadrosu (Hyun Bin- Han Ji Min, Ji Sung-Hwang Jung Eun) vb faktörler
하이드 지킬, 나 /Hyde, Jekyll, Me ve 킬미, 힐미 / Kill Me, Heal Me dizilerini rekabetini artırdı. Fakat bu haftaya kadar Kill Me Heal Me reytingleri arttırarak yükselmeye devam etti.
Geçen hafta Kill Me Heal Me reytingini yükselterek türünde 1. oldu.
Bu hafta( 4-5 Şubat 2015)  Kill Me, Heal Me'nin 9 ve 10.bölümleri, Hyde, Jekyll, Me'nin ise 5.ve 6.bölümleri yayınladı. Bakalım reyting durumları nasıl :)
Korede reyting ölçümleri ile ilgilenen  TNmS ve AGB Nielsen kuruluşları var. Wiki de Hyde, Jekyll, Me'nin reytingleri olmadığı için bizzat sitelerinden edindiğim bilgiye göreeee

4 Şubat'ta AGB Nielsen'e göre Kill Me Heal Me Ülke Genelinde %10.5 ile 12.sırada, Seulde ise %11.3 ile 9.sırada. Listeyi incelersek kendi türünde 1.olduğu anlaşılıyor ;)


Aslında tablodan anlaşılıyor. Tekrardan yazmama gerek yok ama yinede yazasım geldi güzel sonuçları görünce :D Malesef Hyde, Jekyll, Me ilk 20 ye giremediği için listede yok.
4 Şubat'ta TNMS'e göre Ülke Genelinde %10.2 ile 16.sırada, Seul de ise %12.5 ile 6.sırada

5 Şubat'ta AGB Nielsen'e göre Ülke Genelinde %11 ile 11.sırada, Seul de ise %12.2 ile 6.sırada

5 Şubat'ta TNMS'e göre Ülke Genelinde %10.9 ile 14.sırada, Seul de ise %13.5 ile 6.sırada

Kısacası Kill Me Heal mi kendi kuşağında ve türünde reytingleri silip süpürmüş ^^ Dizi bu tempoda giderse %25 leri göreceğine inanıyorum :) 

Hyde, Jekyll, Me başlığını açtıktan hemen sonra Kill Me Heal Me dizisini keşfettim. Hwang Jung Eun'ın Endless Love'dan sonra dinleneceğini düşünüp programını takip etmediğim için kendime baya kızdım :D Halbuki zırt pırt dramawikiden projeye dahil olmuş mu diye bakardım. Diziden haberim olduğunda çoktan 2.bölüm yayınlanmıştı. Secret dizisindeki çiftimin yeni dizisi bana çok büyük bir süpriz oldu. 
Ji Sung'un oyunculuğu zaten süper fakat bu dizide zirve yapmış resmen. 

Hyde, Jekyll, Me keşke çok daha sonra yayınlansaydı :( İki diziyi kıyaslamak içime sinmiyor fakat Kill Me Heal Me'nin gölgesinde kaldı. Bunu söylemek beni üzüyor ama Kill Me Heal Me devam ederken Hyde, Jekyll, Me'yi izleyemiyorum :(( Neyse Kill Me Heal Me'den sonra onun tüm bölümlerini topluca izlerim inşallah. Kendimi  Han Ji Min'i aldatıyormuş gibi hissediyorum. Ji Min unniiii mianhae ㅜㅜ  




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder