11 Şubat 2015 Çarşamba

Türkçe Altyazılı Kill Me Heal Me Kamera Arkası Görüntüleri


Normalde dizilerin kamera arkalarını dizi bittikten sonraya bırakırım. Hem izlerken dizinin büyüsü bozulmasın istediğim için hem de dizi bittikten sonra ortaya çıkan o boşluğu kamera arkasını izleyerek az da olsa doldurmak için :)


Fakat Kill Me Heal Me başka :) HJE ile JS un uyumları o kadar iyi ki kamera arkası bölümlerini çok merak ediyor insan. Hem öyle sahneler var ki bu sahneyi gülmeden nasıl çekmişler? diye düşünüyorum. Bir de izlerken bu kadar güldüğümüz sahnenin kamera arkası kimbilir ne kadar komiktir vs tarzı düşünceler beni kamera arkasını izlemeye hatta çevirmeye yöneltti.

Çevirilerini yapacağım videoların ingilizce bir çoğunun ingilizce altyazısı yok.Çevirileri Koreceden yapacağım .Kamera arkası görüntülere yayın ekibi sağolsun altyazı koymuş işimi kolaylaştırmış ^^ Yayın ekibinin yorumları da komik oluyor :D

İlk çevirimi tabiki Yoo Na'nın çekimine yaptım :D Çekim alanındaki fanlardan biri olmak isterdim. İkimizin oyunculuklarını canlı bir şekilde izlemek hoş olurdu.

1. Fan Girl Yoo Na (8.Bölümden)



2. Ri İkizlerinin (Ri Jin& Ri On) Okul Sahnesi



3. Eğlenceli Çekim Hataları NG



4. Yo Na ve Ri On'un İlk Buluşması <3 :D :D



5. Çocuk Shin Se Gi'ye Dokunmayalım - "Bana Dokunma" Sahnesi

6. Yo Na ve Ri On'un İlk Öpücüğü :D


7. Centilmen Ji Sung


Devam edecek... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder