10 Şubat 2015 Salı

(Türkçe Altyazılı) Kill Me Heal Me OST Part 3 Moon Myung Jin - Unspeakable Secret



Kill Me Heal Me OST sinin 3.partı dün(09 Şubat 2015) yayınlandı. Şarkıyı The Heirs, Mr.Back... gibi birçok dizinin ostsini seslendiren Moon Myung Jin seslendiriyor. Benim gibi Kill Me Heal Me fanları muhtemelen dizide çaldığında da dikkatlerini çekmiştir.

Sözleri gerçekten diziyi anlatıyor ve çok hüzünlü :( Çevirirken daha bir etkilendim şarkıdan.
Umarım sizde beğenirsiniz Moon Myung Jin(문명진)'dan Unspeakable Secret (말할 수 없는 비밀) Türkçe altyazısıyla sizlerle :)



NOT: Dizden sahnelerin olduğu orijinal video bana ait değil. Zaten bana ait olsa kiss sahneleri olmazdı :) Videoyu kendim hazırlamak isterdim ama bilgisayarım son zamanlarda çok kasıyor. Format diye bağırıyor :)

2 yorum:

  1. Ayy gerçekten de şarkının sözleri tam diziyi anlatıyor çok etkilendim. Sözler harikaydı. Ji Sung sen nasıl bişeysin ya :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizinin şarkıları da kendisi gibi harika. Gerçekten tüm şarkıların diziyi anlattığı tek yapım sanırım.
      Şu şarkının sözlerine bakmadıysan tavsiye ederim^^ O şarkı da Ri On u anlatıyor resmen.
      http://melodiningunlugu.blogspot.com.tr/2015/02/turkce-altyazl-park-seo-jun-letting-you.html

      Sil