16 Mart 2015 Pazartesi

'Elin Oğlu' Kore Haber Sitelerinde

Yayın haklarını Kore'den satın almışken Kore'nin Elin Oğlu'ndan haberdar olmaması düşünülmezdi :) Kore haber sitelerinde geçtiğimiz günlerde yayınlanan haberlerle Kore halkı da programı öğrenmiş oldu.
Haber bir çok sitede yayınlandı. Hepsinin içeriği aşağı yukarı aynı olduğu için sadece YTN Plus'ın haberini çevirdim. Diğerlerinin linkini konunun  altına ekleyeceğim.
Korece'den çevirdim. O yüzden hatalarımı maruz görün~~

JTCB kanalının eğlence programı olan Abnormal Summit’in telif hakları , Çin’in ardından Türkiye’ye ihraç edildi.
JTBC bugün (12 Mart) “Abnormal Summit’in yeni bir formatı olan Çin versiyonun ardından Türkiye versiyonu da çekildi.  Ayın 21’inde Türkiye’nin yerel kanalı ATV’de yayınlamaya başlayacak”  diye açıkladı.

Türkiye’yi temsil etmek üzere özel girişimlerde bulunan ATV kanalı, geçtiğimiz 2014 yılının ikinci yarısından itibaren ‘Abnormal Summit’ Türkiye versiyonu için aralıksız bir çaba sarfetti.

Türkiye versiyonunun yapımını üstlenen PD Furkan Yeşilnur (Ç/N: ATV İç Yapımlar Müdür Yardımcısı)
“Geçtiğimiz yıldan itibaren sistemli bir şekilde planlamasını yapıp programı tasarladık. Tartışma ve eğlence, bir taşla iki kuş tutmuşuz*, başarılı -sevilen bir program olmaması için bir neden yok.” Diyerek beklentilerini ifade etti.
Abnormal Summit’in Türkiye versiyonuna orkestra ve seyirci eklenerek  ortamın eğlencesini daha da arttıracak şekilde planlandı. PD Yeşilnur , her bir ülkenin katılımcısına dair “ Yabancı oyuncu, model ve çalışanlardan Türk halkına dostça adapte olmuş olanlar hedef olarak seçildi.”

*Korecesinde "iki tane tavşan yakalamışız" diyor. Muhtemelen Furkan bey "Bir taşla iki kuş"dedi çeviren kişi de Korece'ye uyarladı :D

Kaynak:http://www.ytn.co.kr/_sn/0117_201503121512411226
Çeviri: melinda

Diğer Haberler

3 yorum:

  1. Güzel yazmışlar değindirme olmadan :)) Taktir ettim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bir gönderme bekliyordum ama şaşırdım :D Bende takdir ettim :D Fakat netizenlerden bir beklentim yok. :D Yorumları tahmin edebiliyorum.

      Sil
  2. Ya bnce cok iyi oldu superde devam ediyo

    YanıtlaSil